ВИКОРИСТАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31861/gph2024.850-851.106-112

Ключові слова:

фразеологія, фразеологізм, лексична компетентність, лексика, контекст, пробне навчання

Анотація

Стаття присвячена дослідженню використання фразеологізмів у процесі  формування іншомовної лексичної компетентності на уроках німецької мови. Автори  акцентують увагу на важливості фразеологізмів як невід'ємної частини лексичного складу  мови, що відображають культурні та соціальні особливості народу - носія мови.

Стаття розглядає різні методи, які можуть бути ефективно використані  вчителями для інтеграції фразеологізмів у навчальний процес. Автори наводять приклади  вправ, спрямованих на засвоєння фразеологічних одиниць, а також на розвиток  мовленнєвих навичок та вміння застосовувати ці одиниці у відповідних контекстах. Окрема увага приділяється психологічним аспектам навчання фразеологізмів.   

Результати пробного навчання показали, що учні, які активно використовують фразеологізми, демонструють вищий рівень володіння мовою та здатність до природного і спонтанного спілкування. Крім того, вживання фразеологізмів у мовленні сприяє розвитку навичок інтеркультурної  комунікації, що є важливим аспектом у сучасному глобалізованому світі.

Інтеграція фразеологізмів у навчальний  процес є важливим аспектом формування іншомовної лексичної компетентності. Вона не  тільки збагачує словниковий запас учнів, але й сприяє глибшому розумінню культури та  менталітету носіїв мови. Таким чином, використання фразеологізмів у навчанні німецької мови  може бути потужним інструментом для підвищення рівня володіння мовою.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • Ольга ЛЕХ, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

    кандидат філологічних наук, доцент,

    доцент кафедри германської філології та перекладу

    Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

  • Павліна МІЗУНСЬКА, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

    магістр кафедри германської філології та перекладу

    Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Посилання

Vardanyan A. (2016). Osoblyvosti profesiinoi inshomovnoi komunikatyvnoi kompetentnosti pry pidhotovtsi fakhivtsia v suchasnomu sviti [Features of professional foreign language communicative competence in the training of a specialist in the modern world]: materialy III Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii. Poltava. Pp. 22–24.

Lyashchenko L. (2017). Frazeolohiia nimetskoi movy: navchalnyi posibnyk [Phraseology of the German language: a textbook]. Kyyiv: Vyd. dim „KM Akad.“. 125 p.

Semenova I. (2019). Rol frazeolohichnykh odynyts u formuvanni inshomovnoi leksychnoi kompetentsii [The role of phraseological units in the formation of foreign language lexical competence]: materialy IV Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii. Odesa. Pp. 60–63.

Onlain zhurnal „GEOlino Magazin“ URL: https://www.geo.de/geolino/ (date of access: 25.04.2024).

Onlain slovnyk „OLDPHRAS“ URL: https://www.oldphras.net/web/ (date of access: 14.05.2024).

Завантаження


Переглядів анотації: 6

Опубліковано

2025-01-29

Як цитувати

ВИКОРИСТАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ. (2025). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 850-851, 107-113. https://doi.org/10.31861/gph2024.850-851.106-112

Схожі статті

1-10 з 48

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають