BESONDERHEITEN DER ENTWICKLUNG DER KOMMUNIKATIVEN KOMPETENZ VON FRAUEN MIT MIGRATIONSGRUND IM RAHMEN DES PROJEKTS INQUA

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31861/gph2024.850-851.85-98

Ключові слова:

комунікативна компетентність, моделі комунікації, техніки комунікації

Анотація

Стаття має на меті ознайомити освітню і наукову спільноту з проєктом InQua і тим, як саме в рамках цього проекту відбувається розвиток комунікативної компетентності  у жінок з міграційним підґрунтям. До завдань наукової праці належало: ознайомити з метою, завданнями, і результатами проекту; з'ясувати суть поняття комунікативна компетентність, професійно орієнтована комунікативна компетентність; представити моделі і техніки розвитку комунікативної компетентності та їх ефективність. Проект InQua – це програма підвищення кваліфікації для жінок, які прагнуть стати консультантом/ коучем у соціальній сфері. Після завершення курсу учасниці проекту повинні вміти використовувати моделі і техніки у вибудовуванні комунікації, самостійно проводити системне консультування, орієнтуючись на цілі і ресурси. У процесі навчання учасниці проєкту мали можливість практично використовувати набути навички і вміння, тобто моделювати й імітувати різні життєві ситуації, які можуть виникати під час консультування/коучінгу. Після моделювання  здійснювався аналіз імітованих ситуацій як учасницями моделювання, так і досвідченим коучем. Учасниці проекту охоче брали участь в обговоренні, оскільки така діяльність сприяла не лише формуванню мовних і комунікативних навичок, а й розвивала професійноорієнтовану комунікативну компетентність. Отриманні знання сприяли кращому інтегруванню в німецькомовне суспільство та створювали умови для професійного та всебічного розвитку особистості. На різних етапах наукового пошуку використовувалися теоретичні методи дослідження (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення).

Завантажити

Біографія автора

  • Богдана ЛАБІНСЬКА, Bin Ggmbh

    Doktor der pädagogischen Wissenschaften, Professorin

Посилання

Androshchuk, I. (2022). Komunikatyvna kompetentnist yak vazhlyvyi zasib efektyvnoi vzaiemodii uchasnykiv osvitnoho protsesu. Molod i rynok. Shchomisiachnyi naukovo-pedahohichnyi zhurnal Drohobytskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Ivana Franka. Osvitni pedahohichni nauky. Drohobytskyi derzhavnyi pedahohichnyi universytet imeni Ivana Franka. №3-4 (201-202). S. 34-38.

Berne E. (1976). Ich bin o.k. - Du bist o.k.: Wie wir uns selbst besser verstehen und unsere Einstellung zu anderen verändern können - Eine Einführung in die Transaktionsanalyse. Das Standardwerk der Transaktionsanalyse. Rowohlt Verlag GmbH. 1976. 331 S.

Blog Softskills (2017). Kommunikation. Das 4-Ohren-Modell / Kommunikationsquadrat / Vier Seiten einer Nachricht einfach erklärt. 2017. URL: https://projekte-leicht gemacht.de/blog/softskills/kommunikation/4-seiten-modell/

Bülow-Fischer S. (2024) Modul: Kommunikation und Gesprächsführung. 2024. Lehrmaterialien. Copyright. Projekt. InQua.

Bohinc T. (2022). Kommunikationstechniken. Projektmagazin. URL: https://www.projektmagazin.de/glossarterm/kommunikationstechniken

Bulhakova, V. (2005) Adaptuvaty liudynu do zhyttia. Do pytannia pro spivvidnoshennia poniat “komunikatyvna kompetentnist” ta “komunikatyvna kompetentsiia”. Inozemni movy v navchalnykh zakladakh. №6 (16). S. 82-86.

Chernysh V.V. (2015). Teoretyko-metodychni zasady formuvannia u maibutnikh ucheteliv profesiino oriientovanoi anhlomovnoi kompetenttsii v hovorinni : avtoref. dys. ….dokt. filol nauk ; Kyivskyi natsionalnyi linhvistychnyi universytet. Kyiv, 46 s.

Fischer-Epe M. (2017). Eingeleitet von Friedmann Schulz von Thun. Coaching: Miteinander Ziele erreichen. Rowohlt Taschenbuch Verlag. 2017. 255 S.

Ivannikova O., Harachuk T. (2023). Movno-komunikatyvna kompetentnist pedahoha: istoryko-teoretychnyi aspekt. Aktualni pytannia humanitarnykh nauk. Pedahohika. Vyp. 61. Tom 1. S. 307-314.

Mai J. (2024). Kommunikationsmodelle: 7 wichtige Modelle im Überblick. URL: https://karrierebibel.de/kommunikationsmodelle/

Migge B. (2024). Personal Coach. Verfahren und Inhalte im Überblick Coaching: Definition und Abgrenzung. Kommunikation für Coaches (Teil 1). Studienheft. Fernstudienzentrum Hamburg. S. 35-36.

Kapska L. (1997). Pedahohika zhyvoho slova: navch.-metod. posibnyk. Kyiv: IZMN. 140 s.

Mamchur L.I. (2006). Movna i komunikatyvna kompetentnist osobystosti: sut i kharakterni oznaky. Zbirnyk naukovykh prats. Pedahohichni nauky. Khersonskyi derzhavnyi universytet. № 42. S. 193-197.

Moritz A. (2022). Der Soft Skills Würfel. 26 Soft Skills in 6 Kompetenzfeldern.

2006-2022. URL: https://www.soft-skills.com/soft-skills-wuerfel/

Roelcke T. (2020). Berufssprache und Berufliche Kommunikation – eine konzeptionelle Klärung. Sprache in Beruf. Franz Steiner Verlag, Stuttgart. S. 3–17. URL: https://bibb-dspace.bibb.de/rest/bitstreams/11c56a14-0eef-4681-9d11-03342516262e/retrieve

Sibil O. (2004). Kompetentnist vypusknyka shkoly. Zavuch. №8 (194). S.11-12.

Schulz von Thun (2023). Miteinander reden 1-4 (Faltschachtel): Störungen und Klärungen / Stile, Werte und Persönlichkeitsentwicklung / Das «Innere Team» und situationsgerechte Kommunikation / Fragen und Antworten. Taschenbuch – Sonderausgabe. In. URL https://www.schulz-von-thun.de/die-modelle/das-riemann-thomann-modell)

Stewart I., Joines V. (2015). Die Transaktionsanalyse. Herder. 454 S.

Volfovska T. (2001). Komunikatyvna kompetentnist molodi yak odna iz peredumov dosiahnennia zhyttievoi mety. Shliakh osvity. №3. S.13-16.

Vorhabenbeschreibung für Integrationsprojekte (2022-2024). Projektträger Bin. e. V.

Yukhno N.V. (2022). Sut i struktura inshomovnoi komunikatyvnoi kompetentnosti fakhivtsiv. Naukovi zapysky kafedry pedahohiky, Kharkivskyi natsionalnyi universytet imeni V. N. Karazina, Kharkiv, 2022. Issuue 51. S. 113-118.

Завантаження


Переглядів анотації: 6

Опубліковано

2025-01-29

Як цитувати

BESONDERHEITEN DER ENTWICKLUNG DER KOMMUNIKATIVEN KOMPETENZ VON FRAUEN MIT MIGRATIONSGRUND IM RAHMEN DES PROJEKTS INQUA. (2025). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 850-851, 85-99. https://doi.org/10.31861/gph2024.850-851.85-98

Схожі статті

1-10 з 77

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.