Використання болгарських ЗМК політичними партіям у процесі комунікації

Автор(и)

  • Іван Осадца кафедра міжнародної інформації Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича Автор https://orcid.org/0000-0001-5593-5944

DOI:

https://doi.org/10.31861/mediaforum.2019.7.63-80

Ключові слова:

Республіка Болгарія, засоби масової комунікації, друковані засоби масової інформації, телебачення, радіомовлення, Інтернет, політичні партії, комунікація

Анотація

Стаття присвячена аналізу використання болгарських ЗМК політичними партіям у процесі комунікації. Встановлено залежність комунікаційної діяльності політичних партій та ЗМІ відносно трансформаційних процесів в країні. Наголошено на важливість демократизації болгарського суспільства, що значно сприяло розвитку засобів масової інформації країни. Розглянуто процес зміни медіаландшафту Болгарії в період переходу від соціалістичного шляху розвитку до громадянського суспільства, показані кількісні і якісні зміни в засобах масової інформації, а також присутність іноземних ЗМІ в країні. Описано процес переходу в кінці ХХ – на початку ХХІ ст. болгарської преси від майже тотального підпорядкування державі до певного дерегулювання. Вказано на появу великої кількості друкованих
та електронних ЗМІ, що представляють альтернативні точки зору і відображають весь спектр політичного життя країни. Показано, що болгарські ЗМІ не є визначальним фактором політичного життя країни, але досить активно впливають на політичну ситуацію, при
тому, що політична влада і ЗМІ знаходяться в тісному взаємозв’язку.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Georgy`eva, Elena. 2011. Transformacy`ya sy`stemы massmedy` a Bolgary`y` v uslovy`yax evropejskoj y`ntegracy`y`. Vestny`k Sankt-Peterburgskogo uny`versy`teta. Ser. 9. Vыp. 1.

Dermedzhy`eva, G. 2005. Dy`gy`talny`te medy`y`. Gody`shny`k na Sofy`jsky`ya uny`versy`tet “Sv. Kl. Oxry`dsky`, FZhMK. T. 12.

Kaly`nky`n, Vyacheslav. Germansky`j medy`akapy`tal na rыnke SMY` Respubly`ky` Bolgary`y`. http://www.mediascope.ru/old/node/131 (accessed June, 21, 2019).

Konstanty`nova, Zdravka. y` dr. 2006. Bъlgarskata zhurnaly`sty`ka 160 gody`ny`. My`nalo – nastoyashhe – perspekty`vy`. Sofy`ya: UY` „Sv. Kly`ment Oxry`dsky`”.

Konsty`tucy`ya na Republy`ka Bъlgary`ya. http://www.cem.bg/download.php?id=106 (accessed June, 19, 2019).

Matvy`enko, Valenty`n. Transformacy`ya medy`jnogo landshafta Bolgary`y` v XXI veke. http://na-journal.ru/4-2014-gumanitarnyenauki/494-transformacija-medijnogo-landshafta-bolgarii-v-xxi-veke (accessed May, 21, 2019).

Ognyanova, Nely`., Velkova, Desy`slava., Lyubenova, Severy`na. 2007. Mony`tory`ng na ly`cenzy`raneto na rady`o y` televy`zy`onny`te operatory` v Bъlgary`ya 2006-2007. Sofy`ya.

Rot, Yurgen. Bъlgarskata medy`jna moshh – y` nemoshhta na demokracy`yata. http://www.dw.com/bg/bъlgarskata-medy`jna-moshhy`-nemoshhta-na-demokracy`yata/a-17244098 (accessed May, 11, 2019).

Stojkov, Lyubomy`r. Sy`stema reguly`rovany`ya y` samoreguly`rovany`ya SMY` v Bolgary`y`. http://www.relga.ru/Environ/wa/Main?level1=main&level2=articles&textid=2299 (accessed June, 21, 2019).

Stojkov, Lyubomy`r. Sostoyany`e y` tendency`y` razvy`ty`ya pechatnыx SMY` Bolgary`y`. http://www.relga.ru/Environ/WebObjects/tgu-www.woa/wa/Main?level1=main&level2=articles&textid=2313 (accessed May, 21, 2019).

Televy`zy`onny` operatory` prez 2011 gody`na. http://www.nsi.bg/otrasal.php?otr=24&a1=655&a2=656#cont (accessed June, 08, 2019).

Fy`leva, Petranka. 2009. Kachestvo na upravleny`e na medy`jny`te organy`zacy`y`. http://media-journal.info/?p=item&aid=60 (accessed May, 09, 2019).

Fy`leva, Petranka. 2009. Mony`tor medy`en pluraly`zъm. http://media-journal.info/?p=item&aid=96 (accessed June, 01, 2019).

Cekov, Ny`kolaj. Golyatomo medy`jne zatъvane. http://www.dw.com/bg/golyatomo-medy`jne-zatъvane/a-18743002 (accessed June, 02, 2019).

Background & General Characteristics. http://www.pressreference. com/Be-Co/Bulgaria.html (accessed June, 11, 2019).

Bakardjieva, Мaria. The New Media Landscape in Bulgaria. http://www.cjc-online.ca/index.php/journal/article/viewArticle/845/751 (accessed June, 01, 2019).

Boytchev, Alexander. Electronic media in Bulgaria – predicting the present. http://www.mediaonline.ba/en/?ID=325 (accessed June, 11, 2019).

Croteau David R., Hoynes, William D. 2006. The Business of Media. Corporate Media and the Public Interest. London.

Ibroscheva, Elsa. 2009. Development of Digital TV in Bulgaria: Opportunities and Problems. https://ijoc.org/index.php/ijoc/article/viewFile/402/295 (accessed June, 07, 2019).

Media landscape: Bulgaria. http://www.ejc.net/media_landscape/article/bulgaria/ (accessed May, 17, 2019).

Press Reference. Bulgaria. http://www.pressreference.com/Be-Co/Bulgaria.html (accessed May, 21, 2019).

Raycheva, Lilia. 2008. The Patchwork of Bulgarian Media. Global Media Journal – Polish Edition.

Supervising the mass media authorities in the Republic of Bulgaria http://www.cecl.gr/rigasnetwork/databank/REPORTS/r16/Bu_16_Zinovieva.html (accessed June, 19, 2019).

Завантаження


Переглядів анотації: 21

Опубліковано

2019-12-23

Як цитувати

Осадца, І. (2019). Використання болгарських ЗМК політичними партіям у процесі комунікації. Медіафорум : аналітика, прогнози, інформаційний менеджмент, 7, 63-80. https://doi.org/10.31861/mediaforum.2019.7.63-80