ПОНЯТТЯ TOURISM DESTINATION У РЕКЛАМНОМУ ТУРИСТИЧНОМУ ДИСКУРСІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Тетяна КОЛІСНИЧЕНКО Автор

DOI:

https://doi.org/10.31861/gph2020.823.121-124

Анотація

Дана праця присвячена розгляду поняття tourism destination у рекламному туристичному дискурсі англійської мови. Для початку нами наведено дефініції поняття destination у системі англійської мови. Слід зазначити, що у досліджуваному дискурсі поперемінно вживаються поняття tourism destination та tourist destination, тому актуальним представляється диференціація даних понять в рекламному туристичному дискурсі англійської мови.  

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження


Переглядів анотації: 8

Опубліковано

2025-05-07

Як цитувати

ПОНЯТТЯ TOURISM DESTINATION У РЕКЛАМНОМУ ТУРИСТИЧНОМУ ДИСКУРСІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. (2025). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 823, 121-124. https://doi.org/10.31861/gph2020.823.121-124

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають