ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ УСНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31861/gph2020.822.74-84Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, ІКТ, усне мовлення, ІнтернетАнотація
Встатті розглянуто основні аспекти використання інформаційно- комунікаційних технологій як засобів розвитку усного мовлення на уроках англійської мови в старшій школі. Висвітлено особливості розвитку усного мовлення на завершальному етапі шкільної освіти та форми використання інформаційно-комунікаційних технологій.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Опубліковано
2024-02-06
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ УСНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. (2024). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 822, 74-84. https://doi.org/10.31861/gph2020.822.74-84