Переваги змішаного навчання у процесі створення сприятливих умов для навчання студентів
DOI:
https://doi.org/10.31861/mediaforum.2020.8.165-172Ключові слова:
змішане викладання/навчання, студенти, Covid-19, гнучкість, адаптивність, позитивний досвід, гібридний онлайн-курсАнотація
Під час пандемії COVID-19 змішане викладання/навчання стрімко трансформувалося у якісно нову гібридну методику навчання. Варто зазначити, що інтеграція інформаційних технологій в освіту відбувається досить швидко, і наразі онлайн-освіта стала невід’ємною складовою сучасної освіти. Незважаючи на певні недоліки, використання моделі змішане викладання/навчання має кілька очевидних переваг. Це дає студентам більше гнучкості у процесі навчання, тобто, вони можуть пристосовуватися та адаптуватися за необхідності до зручного графіку та режиму навчання (у нашому випадку, перебуваючи як в Україні так і за її межами). Варто зазначити, що після Covid-19 світ та освіта кардинально змінилися, а саме змінилися форми навчання, які здійснюються дистанційно та на різних сучасних цифрових платформах. Це призвело до потужної та всюдисущої «онлайн-революції» в історії освіти, яка матиме позитивні наслідки для подальшого вдосконалення освітнього процесу в умовах пандемії.
Завантажити
Посилання
Havlin, T. (SoSe 2020). Jean-Monnet-Seminar – European Integration: Conflicts, Institutions, Policies, and Cohesion. Available at https://moodle.uni-siegen.de/course/view.php?id=21358
Jean Monnet Open Online Course of European Integration: Strategic Communication[website], 2018-19. Available at https://www.eurosci.net/universities/yuriy-fedkovych-chernivtsi-national-university
Klimovaa Blanka Frydrychova &Kacetl Jaroslav (2015). “Hybrid learning and its current role in the teaching of foreign languages”. – Procedia - Social and Behavioral Sciences, 182 (2015) 477 – 481. Retrieved from http://www.sciencedirect.com (Accessed June 20, 2020)
Mahmoodi-Shahrebabaki M. (2015). “On the Understated and Avant-garde Language Teaching Methods and Theories”. Int. J. Appl. Ling. Stud., 4(1): 17-23)
Maltese, R. (2020). “5 Tips for Delivering Better Hyflex Teaching Classes”. Retrieved from 5 Tips for Delivering Better Hyflex Teaching Classes | Kaltura (Accessed November 12, 2020)
O’Keeffe, A. (2020). “Instead of rote learning useless facts, children should be taught wellbeing”. Retrieved from https://www.theguardian.com/commentisfree/2020/mar/02/instead-rote-learning-useless-factschildren-need-taught-wellbeing (Accessed May, 20, 2020)