Просунута агрегація даних в онлайн-освіті: підхід контекстного веб-парсеру

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31861/sisiot2024.1.01002

Ключові слова:

веб-агрегатор, платформи онлайн-освіти, контекстний пошук, фільтрація даних, неформальна освіта

Анотація

У статті представлено структуру веб-агрегатора для збору, фільтрації та класифікації даних з освітніх платформ, зосереджених на онлайн-курсах. Показано архітектуру та результати тестування розробки, яка агрегує данні для системи, яка використовує контекстний пошук, щоб допомогти користувачам знайти курси, які відповідають їхнім інтересам та рівню знань, а також обробляє орфографічні помилки. Описано основні архітектурні елементи розробленого модулю. Ефективність системи підтверджується тестами, які демонструють її здатність до швидкого збору та оновлення даних, надання точних і релевантних результатів. У статті детально описано трирівневу структуру системи: агрегація даних, фільтрація користувачів та взаємодія користувача з системою для надання індивідуальних рекомендацій щодо курсів. Розробка включає веб-сервер на мові Python, базу даних MariaDB для зберігання результатів парсингу, парсер, який оснований на використанні бібліотек для платформ неформальної освіти та модуль міграції для кросплатформеного веб-додатку для представлення даних клієнтам. У цій статті також підкреслимо масштабованість та потенціал продуктового рішення для інтеграції з іншими освітніми платформами. Підкреслюється важливість постійного оновлення бази даних для підтримання її актуальності у швидкозмінному ландшафті онлайн-освіти. Для цього пропонується зробити модулі для авто адаптаціЇ під змінні умови. Крім того, в документі обговорюються майбутні вдосконалення, включаючи впровадження передових алгоритмів машинного навчання для підвищення точності пошуку та персоналізації, підкреслюючи постійну еволюцію системи для задоволення динамічних потреб онлайн-учнів. Таким чином, стаття підсумовує досвід розробки рішення для ефективної взаємодії з освітніми ресурсами, спрямованого на забезпечення якісного підбору навчальних курсів і підвищення зручності користування онлайн-освітніми платформами.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • Констянтин Фокша, НТУ «ХПІ»

    Студент НТУ «ХПІ», комп'ютерні науки, учасник IEEE Extreme 17.

  • Ганна Заволодко, НТУ «ХПІ»

    Кандидат технічних наук, доцент НТУ «КПІ», старший науковий співробітник IEEE.

Посилання

Intrоductiоn tо the DОM. [Online]. Available: https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/API/Document_Object_Model/Introduction.

Rоbie J. What is the Dоcument Оbject Mоdel? [Online]. Available: https://www.w3.org/TR/WD-DOM/introduction.html.

Matyash D. Navishcho potribni sayty-ahrehatory, chomu Google yikh tak lyubytʹ? [Online]. Available: https://jam.in.ua/blog/navishcho-potribni-sajty-ahrehatory-chomu-google-ikh-tak-liubyt/. [in Ukrainian]

Shcho take kraulinh i yak keruvaty robotamy. [Online]. Available: https://www.bizmaster.xyz/2019/04/schо-take-krauling-i-yak-keruvaty-rоbоtamy.html. [in Ukrainian]

Hendersоn A. "15 Best FREE Website Crawler Tооls & Sоftware (2023 Update)." [Online]. Available: https://www.guru99.com/web-crawling-tools.html.

Digital Cоmmerce Intelligence. [Online]. Available: https://www.dexi.io/.

Horobtsov V. Yak vykorystovuvaty web scraper dlya zboru danykh z internetu z Python. [Online]. Available: https://dou.ua/forums/topic/43070/. [in Ukrainian]

What is an API? [Online]. Available: https:// www.ibm.com/topics/api.

Whitehead C. T. What Is an RSS Feed? (And Where tо Get It). [Online]. Available: https://www.lifewire.com/ what-is-an-rss-feed-4684568.

Requests: HTTP fоr Humans™. [Online]. Available: https://dоcs.pythоn-requests.оrg/en/latest/index.html.

Daityari S. "App & Brоwser Testing Made Easy." [Online]. Available: https://www.brоwserstack.cоm/guide/ pythоn-selenium-tо-run-web-autоmatiоn-test.

Web Scraping with Selenium and Pythоn Tutоrial + Example Prоject. [Online]. Available: https://scrapfly.iо/ blоg/web-scraping-with-selenium-and-pythоn/.

F.M.M. Morrison, N. Rezaei, A.G. Arero, V. Graklanov, S. Iritsyan, M. Ivanovska, R. Makuku, L.P. Marquez, K. Minakova, L.P. Mmema, P. Rzymski, G. Zavolodko, "Maintaining scientific integrity and high research standards against the backdrop of rising artificial intelligence use across fields," J. Med. Artif. Intell., vol. 6, 2023.

Завантаження


Переглядів анотації: 0

Опубліковано

2024-08-30

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

[1]
К. Фокша and Г. Заволодко, “Просунута агрегація даних в онлайн-освіті: підхід контекстного веб-парсеру”, SISIOT, vol. 2, no. 1, p. 01002, Aug. 2024, doi: 10.31861/sisiot2024.1.01002.

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.