Про необхідність створення в суспільстві нової інноваційної культури в медіасфері
DOI:
https://doi.org/10.31861/j2ccxs89Ключові слова:
інформація, сучасна людина, інформаційно-комунікаційна політика, інформаційно-комунікаційні технології, інноваційна діяльністьАнотація
У статті автор досліджує важливі питання у сфері розвитку новітніх інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Зокрема детально аналізуються процеси соціалізації і комунікації людини і різноманітних форм її організації в цифровому середовищі. Докорінне реформування всіх систем освіти, обліку і комунікації громадян у «цифрову добу» має призвести до переосмислення усього стилю суспільно-політичного життя у ХХІ столітті, а також до формування нової свідомості громадян щодо інноваційного мислення та відповідальності в роботі з інформацією.
Автор констатує, що у новій ситуації створення навіть досконалих правових норм і процедур стає не просто мрією, а умовою виживання України як держави. За таких умов запорукою вирішення владною елітою країни світоглядних проблем щодо інноваційного розвитку стає розуміння прав власності на такі феномени як інформація та інформаційні ресурси.
Завантажити
Посилання
1. Бжезінський, Збіґнєв. 2000. Велика шахівниця. Американська першість та її геостратегічні імперативи / з англ. перекл. Олена Фешовець. Івано-Франківськ: Лілея-НВ. 288 с.
2. Соснін О. В., Воронкова В. Г., Нікітенко В. О., Максименюк М. Ю. 2017 Інформаційно-комунікативний менеджмент: зарубіжний і вітчизняний досвід: Навчальний посібник. За ред. д. політ. н. О. В. Сосніна, д. ф.н., проф. В. Г. Воронкової. Київ: Центр навчальної літе
ратури. 316 с.
3. Шумпетер, Йозеф А.1995. Капіталізм, соціалізм і демократія. Пер. з англ. В. Ружицького та П. Таращука. К.: Основи. 528 с.