SUGGESTIVE FUNCTION OF METAPHOR IN THE MODERN ENGLISH ADVERTISING DISCOURSE

Автор(и)

  • О. Ємельянова Автор
  • В. Кучерявенко Автор

DOI:

https://doi.org/10.31861/gph2020.823.79-84

Анотація

Стаття присвячена вивченню сугестивної функції метафори в сучасному англомовному рекламному дискурсі. Проведено дослідження актуалізації сугестивної функції метафори, яка у рекламі привертає і утримує увагу адресата, насичує текст яскравими образами, здатними надовго зберегтися у пам'яті, впливає на асоціативне мислення цільової аудиторії, є дієвим інструментом впливу, маніпулювання свідомістю та розумовими процесами.  

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження


Переглядів анотації: 6

Опубліковано

2025-05-07

Як цитувати

SUGGESTIVE FUNCTION OF METAPHOR IN THE MODERN ENGLISH ADVERTISING DISCOURSE . (2025). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 823, 79-84. https://doi.org/10.31861/gph2020.823.79-84