ВІДБІР НАВЧАЛЬНОГО ТЕКСТОВОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ЧИТАННІ ТА ГОВОРІННІ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Автор(и)

  • Агнесса Томашевська Автор

DOI:

https://doi.org/10.31861/gph2020.823.220-225

Анотація

Розглядається змістовий потенціал фахового навчального тексту в руслі content-language integrated підходу як компонента концептуальної технології інтегрального формування лексичної компетентності студентів- фармацевтів; обґрунтовано критерії відбору текстового матеріалу з метою коректної організації самостійного читання студента-фармацевта; окреслено одиниці дидактичного матеріалу – професійно орієнтовані тексти (навчальна стаття з підручника, медична інструкція до застосування лікарських засобів). 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження


Переглядів анотації: 6

Опубліковано

2025-05-07

Як цитувати

ВІДБІР НАВЧАЛЬНОГО ТЕКСТОВОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ЧИТАННІ ТА ГОВОРІННІ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ . (2025). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 823, 220-225. https://doi.org/10.31861/gph2020.823.220-225