LINGUISTIC ASPECTS OF ADVERTISING SLOGANS
DOI:
https://doi.org/10.31861/gph2020.823.100-107Анотація
У статті розглядається використання лінгвістичних аспектів в англійських рекламних слоганах. Матеріалом для дослідження є корпус із понад 200 англомовних слоганів комерційної реклами, вибірково відібраних з Інтернет-джерел. Результати показують, що найбільш популярними лінгвістичними засобами проаналізованих рекламних слоганів є імперативні речення, ритм, еліпсис, персоніфікація, асонанс та метафора.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Опубліковано
2025-05-07
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
LINGUISTIC ASPECTS OF ADVERTISING SLOGANS . (2025). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 823, 100-107. https://doi.org/10.31861/gph2020.823.100-107