LINGUISTIC ASPECTS OF ADVERTISING SLOGANS

Автор(и)

  • Наталія Іщук Автор
  • Артем Свіргун Автор

DOI:

https://doi.org/10.31861/gph2020.823.100-107

Анотація

У статті розглядається використання лінгвістичних аспектів в англійських рекламних слоганах. Матеріалом для дослідження є корпус із понад 200 англомовних слоганів комерційної реклами, вибірково відібраних з Інтернет-джерел. Результати показують, що найбільш популярними лінгвістичними засобами проаналізованих рекламних слоганів є імперативні речення, ритм, еліпсис, персоніфікація, асонанс та метафора. 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження


Переглядів анотації: 8

Опубліковано

2025-05-07

Як цитувати

LINGUISTIC ASPECTS OF ADVERTISING SLOGANS . (2025). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 823, 100-107. https://doi.org/10.31861/gph2020.823.100-107