AUTONOMOUS LEARNING AND METACOGNITIVE STRATEGIES WITHIN ESP DISCOURSE

Автор(и)

  • О. Гасько Автор
  • I. Байбакова Автор

DOI:

https://doi.org/10.31861/gph2020.823.44-48

Анотація

Стаття присвячена автономному навчанню у межах дискурсу англійської мови фахового спрямування з точки зору завдань викладачів, відповідних методів та ефективних способів його застосування з урахуванням метакогнітивних стратегій, що стосуються когнітивних факторів та характеристик, пов'язаних з автономним навчанням, таких як винахідливість, ініціативність та наполегливість, які є визначальними для студентів вищої школи. 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження


Переглядів анотації: 7

Опубліковано

2025-05-07

Як цитувати

AUTONOMOUS LEARNING AND METACOGNITIVE STRATEGIES WITHIN ESP DISCOURSE . (2025). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 823, 44-48. https://doi.org/10.31861/gph2020.823.44-48