AUTONOMOUS LEARNING AND METACOGNITIVE STRATEGIES WITHIN ESP DISCOURSE
DOI:
https://doi.org/10.31861/gph2020.823.44-48Анотація
Стаття присвячена автономному навчанню у межах дискурсу англійської мови фахового спрямування з точки зору завдань викладачів, відповідних методів та ефективних способів його застосування з урахуванням метакогнітивних стратегій, що стосуються когнітивних факторів та характеристик, пов'язаних з автономним навчанням, таких як винахідливість, ініціативність та наполегливість, які є визначальними для студентів вищої школи.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Опубліковано
2025-05-07
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
AUTONOMOUS LEARNING AND METACOGNITIVE STRATEGIES WITHIN ESP DISCOURSE . (2025). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 823, 44-48. https://doi.org/10.31861/gph2020.823.44-48