Польський досвід локальних практик громадянської освіти в системі інструментів євроінтеграційного поступу України

Автор(и)

  • Наталія Ротар Кафедра політології та державного управління Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, заступник директора з наукової роботи НДІ Європейської інтеграції та регіональних досліджень Автор https://orcid.org/0000-0002-6430-3460
  • Ірина Цікул Кафедра політології та державного управління Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича Автор https://orcid.org/0000-0003-1579-3544

Ключові слова:

європейська інтеграція, локальна спільнота, місцеве самоврядування, громадянське суспільство, громадянська освіта, Україна, Польща, Європейський Союз.

Анотація

Стаття присвячена вивченню польського досвіду локальних практик громадянської освіти в системі інструментів євроінтеграційного поступу України. Хронологічні межі дослідження охоплюють період від завершення етапу прориву демократії до наших днів. Автори зосереджують увагу на аналізі основних етапів оновлення польської парадигми громадянської освіти, розгляді особливостей формування та організації системи громадянської освіти в Польщі, визначенні її тематичних аспектів і пріоритетів. Особливу увагу приділено характеристиці ефективності інструментів реалізації механізму громадянської освіти в Польщі та можливості їх використання в умовах сучасних українських реалій.

Завантаження


Переглядів анотації: 74

Опубліковано

22.11.2022

Номер

Розділ

Статті

Категорії

Як цитувати

Ротар, Н. and Цікул, І. (2022) “Польський досвід локальних практик громадянської освіти в системі інструментів євроінтеграційного поступу України”, Влада та управління, (9), pp. 190–209. Available at: https://journals.chnu.edu.ua/vtu/article/view/620 (Accessed: 31 January 2025).

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.