СТОРІТЕЛІНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31861/gph2024.848.149-161

Ключові слова:

сторітелінг, цифровий сторітелінг, навчання, класи, критичне мислення, розв'язання проблем, створення кіно, відеоесе

Анотація

Сторітелінг (розповідь) такий же давній, як і людське спілкування. Це спосіб, у який спільноти зберігали і передавали свою історію до появи писемності. З початку існування класів, вчителі, які хотіли налагодити зв’язок з учнями, використовували сторітелінг на своїх уроках. Сьогодні вчителі орієнтуються в складних реаліях, намагаючись втримати увагу учнів у цифрову епоху. Вони змагаються з впливом соціальних мереж і повсякчасним використанням смартфонів.

На додачу до цієї боротьби, наслідки світової пандемії та реалії таких країн, як Україна, що живуть у воєнний час, впливають на стан глобальної освіти, що робить залучення учнів ще більш складним завданням. Вчителі потребують додаткових інстру­ментів, щоб допомогти учням досягти критично важливих результатів і набути життєвих навичок.

Існує чимало якісних підтверджень ефективності сторітелінгу в навчанні. У статті представлені результати досліджень педагогів у різних галузях, які вивчали ефективність сторітелінгу як педагогічного методу. У статті також детально описані результати та переваги створення цифрового кіно як різновиду сторітелінгу, що є ефективною основою для навчання.

Цифровий сторітелінг – це динамічний і захоплюючий інструмент, який може допомогти вчителям розвивати в учнів навички навчання впродовж життя. До них належатьвирішення проблем, критичне мислення, емпатія та активне слухання, відпові­дальність, етика та доброчесність. Засвоєння цих навичок і моделей поведінки створює потенціал для досягнення подальших резуль­татів навчання, таких як лідерство, участь у житті громади та інновації. Крім того, у статті розглядається, як цифровий сторі­телінг може допомогти подолати нещодавні виклики для системи освіти, такі як COVID-19.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження


Переглядів анотації: 157

Опубліковано

2024-05-29

Як цитувати

СТОРІТЕЛІНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ. (2024). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 848, 149-161. https://doi.org/10.31861/gph2024.848.149-161

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.