СУЧАСНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ Й ФУНКЦІОНУВАННЯ КУРСІВ НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31861/gph2021.831-832.231-240Ключові слова:
професійне іншомовне спілкування, сертифіковані курси, ступеневі курси, система оцінювання, система кваліфікацій, університети Великої Британії, вища освітаАнотація
Стаття сфокусована на проведенні аналізу сучасних принципів організації, функціонування та змісту курсів навчання професійного іншомовного спілкування в університетах Великої Британії, а саме в Оксфордському та Кембриджському університетах та в Лондонській школі економіки. Вивчено стан досліджуваності проблеми; розглянуто етапи розвитку та становлення курсів професійного іншомовного спілкування в університетах Великої Британії; охарактеризовано зміст та основні принципи навчання; ознайомлено з сертифікованими програмами вивчення іноземних мов; представлено систему оцінювання курсів та їх ступеневий розподіл. Визначено та охарактеризовано основу мету курсів навчання професійного іншомовного спілкування та коротко проаналізовано їх основну джерельну базу. Практичне значення отриманих результатів нашого дослідження полягає у можливості використання досвіду організації та функціонування курсів навчання професійного іншомовного спілкування в університетах Великої Британії у вищих навчальних закладах України. Відповідно до проведеного нами дослідження було визначено основні позитивні аспекти британської мовної політики, актуальність її подальшого вивчення та перевагу впровадження такого досвіду в університетський соціум нашої країни.