ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗА ДОПОМОГОЮ ПІСЕННОГО МАТЕРІАЛУ

Автор(и)

  • Леся Щеснюк Автор
  • Зоряна Батринчук Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича Автор

DOI:

https://doi.org/10.31861/gph2020.822.106-118

Ключові слова:

граматична іншомовна компетентність, методи навчання, мовленнєве середовище

Анотація

У статті розглянуто роль пісенного матеріалу в формуванні граматичної іншомовної компетентності учнів початкової школи на уроках англійської мови. Сформульовано особливості вивчення граматичного матеріалу цільовою віковою групою, а також визначено базові принципи навчання іноземної мови. Стаття містить аналіз найпоширеніших методів навчання та виокремлює найбільш продуктивні у роботі з учнями початкової школи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження


Переглядів анотації: 216

Опубліковано

2024-02-06

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗА ДОПОМОГОЮ ПІСЕННОГО МАТЕРІАЛУ. (2024). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 822, 106-118. https://doi.org/10.31861/gph2020.822.106-118

Схожі статті

91-96 з 96

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.