СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ НАВИЧОК 21 СТОЛІТТЯ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Олеся Мусурівська Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича Автор
  • Яна Кінащук Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича Автор

DOI:

https://doi.org/10.31861/gph2020.822.62-73

Ключові слова:

навички та компетенції 21 століття, інформаційно-комунікаційні технології, інтерактивні методи, комунікативна компетентність, творчий потенціал, співпраця, трансформація освіти

Анотація

Статтю присвячено висвітленню питань інтеграції навичок 21 століття у контекст шкільної освіти. Представлено загально прийняту  класифікацію  навичок,  обґрунтовано   необхідність  їх формування в учнів з огляду на соціально-економічні виклики сучасного суспільства, запропоновано  стратегії  їх  розвитку  під  час  навчання  іноземної  мови.  Для  визначення  основних груп універсальних компетенцій і навичок 21 століття було проведено аналіз вітчизняних і зарубіжних праць. Для формування когнітивних і соціальних груп під час навчання іноземної мови у середній школі рекомендується дотримуватися дидактичного принципу розвитку свідомості учнів, спиратися на особистісно- діяльнісний підхід, використовувати технології проблемного навчання, застосовувати інтерактивні форми навчання. Для формування і розвитку особистісних компетенцій рекомендовано проводити ретельний відбір навчальних матеріалів, які повинні бути автентичними, сприяти вихованню учнів і мати проблемний характер. Результати впровадження запропонованих стратегій передбачають створення на уроці англійської мови ситуації успіху, що дозволяє активізувати розвиток творчих здібностей, стимулювати їх прояв, а також сприяти підвищенню результатів навчання учнів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження


Переглядів анотації: 229

Опубліковано

2024-02-06

Як цитувати

СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ НАВИЧОК 21 СТОЛІТТЯ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. (2024). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 822, 62-73. https://doi.org/10.31861/gph2020.822.62-73

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.