ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК УСНОГО ПЕРЕКЛАДУ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ СЕРЕДНІХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • Ірина Кузьмич Автор
  • Наталія Негрич Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича Автор

DOI:

https://doi.org/10.31861/gph2020.822.49-61

Ключові слова:

дидактичні принципи навчання перекладу, перекладацька компетентність, усний переклад, переклад з аркуша, послідовний переклад, синхронний переклад

Анотація

Статтю присвячено висвітленню питань формування навичок усного перекладу в контексті шкільної освіти. Представлено загально дидактичні принципи навчання перекладу на уроках англійської мови. Для формування і розвитку навичок усного перекладачабуловизначеноосновнезавданнявчителятарозроблено комплекс вправ для чотирьох етапів формування компетентного фахівця. Результати впровадження запропонованих вправ передбачають створення на уроці англійської мови ситуацій, які б чітко відтворювали реалії сучасного конкурентоспроможного фахівця з усного перекладу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження


Переглядів анотації: 154

Опубліковано

2024-02-06

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК УСНОГО ПЕРЕКЛАДУ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ СЕРЕДНІХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. (2024). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 822, 49-61. https://doi.org/10.31861/gph2020.822.49-61

Схожі статті

61-69 з 69

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.