ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНЬО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПЛАТФОРМИ EDMODO ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ
DOI:
https://doi.org/10.31861/gph2020.822.36-48Ключові слова:
компетентність, іншомовна граматична компетентність, змішане навчання, інформаційно-комунікаційні технології, EdmodoАнотація
Статтю присвячено дослідженню іншомовної граматичної компетентності у старшій школі. У статті розглянуто поняття «компетентність», охарактеризовано основні складові та компоненти іншомовної граматичної компетентності, розглянуто поняття «змішане навчання» та роль інформаційно- комунікаційних технологій при вивченні англійської мови на уроках. Особлива увага надається освітньо-технологічній платформі Edmodo як ефективному засобу для формування іншомовної граматичної компетентності у старшокласників.