КОНЦЕПТОСИСТЕМА СУЧАСНОГО АНГЛОМОВНОГО ГАСТРОНОМІЧНОГО РЕКЛАМНОГО ЕСТЕТИЧНОГО ДИСКУРСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31861/gph2021.833.25-31

Ключові слова:

дискурс, рекламний дискурс, гастрономічний дискурс, естетичний дискурс, когнітивне картування

Анотація

У статті проведено дослідження, яке дало змогу сконструювати когнітивну карту сучасного англомовного гастрономічного рекламного естетичного дискурсу. Проаналізовано основні риси в осмисленні гастрономічного рекламного дискурсу представниками англомовної спільноти – естетами-гурманами. Матеріалом дослідження слугували гастрономічні інтернет-тексти соціальної мережі Інстаграм, які вміщували особливо виразну специфічну естетичну складову. Виокремлення констант концептосистеми сучасного англомовного гастрономічного рекламного естетичного дискурсу – генеративних концептів-автохтонів здійснювалося через інвентаризацію текстів, фіксацію об’єктиваторів концептів та їх групування у семантичні області. Для достовірності та верифікації об’єктивності фактів застосовується квантитативний метод розрахунку, а саме критерій χ2. В такий стосіб встановлено, що ментальний каркас когнітивного простору сучасного англомовного естета-гурмана формують 48 значущих концептів-автохтонів (відчуття, емоції, рецепт, інгредієнт, смак та інші). За допомогою лінгвоквантитативних методів встановлено системні зв’язки (сильні, середні та слабкі) між основними концептами-автохтонами (RECIPE – INGREDIENT, TRADITIONAL MEAL – TEA, EXPERIENCE – SATISFACTION та інші). Складові концептосистеми сучасного англомовного гастрономічного естетичного дискурсу та їх сукупність вибудовує унікальну репрезентацію у вигляді когнітивної карти, що відтворює її концептосистему та, у такий спосіб, експлікує основні ментальні стрижні її учасників – сучасних англомовних естетів-гурманів: характеристики продуктів, відчуття та емоції, які вони викликають, принцип здорового харчування, демонстрацію власних гастрономічних вподобань в соціальних мережах у вигляді блогів, адже сучасний англомовний естетично-гурманний світ соцмережі неможливо уявити без блогу, де обов’язковим є дотримання теми викладання постів в соціальну мережу Інстаграм, в яких описується досвід автора, а також його почуття та емоції від їжі (насамперед, задоволення та щастя), що забезпечують естетику рекламного тексту.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження


Переглядів анотації: 43

Опубліковано

2024-01-10

Як цитувати

КОНЦЕПТОСИСТЕМА СУЧАСНОГО АНГЛОМОВНОГО ГАСТРОНОМІЧНОГО РЕКЛАМНОГО ЕСТЕТИЧНОГО ДИСКУРСУ. (2024). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 833, 25-31. https://doi.org/10.31861/gph2021.833.25-31

Схожі статті

51-57 з 57

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.