ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНЬО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПЛАТФОРМИ EDMODO ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • Юлія Гунько Автор
  • Вікторія Куковська Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича Автор

DOI:

https://doi.org/10.31861/gph2020.822.36-48

Ключові слова:

компетентність, іншомовна граматична компетентність, змішане навчання, інформаційно-комунікаційні технології, Edmodo

Анотація

Статтю присвячено дослідженню іншомовної граматичної компетентності у старшій школі. У статті розглянуто поняття «компетентність», охарактеризовано основні складові та компоненти іншомовної граматичної компетентності, розглянуто поняття «змішане навчання» та роль інформаційно- комунікаційних технологій при вивченні англійської мови на уроках. Особлива увага надається освітньо-технологічній платформі Edmodo як ефективному засобу для формування іншомовної граматичної компетентності у старшокласників.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження


Переглядів анотації: 159

Опубліковано

2024-02-06

Як цитувати

ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНЬО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПЛАТФОРМИ EDMODO ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ. (2024). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 822, 36-41. https://doi.org/10.31861/gph2020.822.36-48

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.