ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗА ДОПОМОГОЮ ПІСЕННОГО МАТЕРІАЛУ
DOI:
https://doi.org/10.31861/gph2020.822.106-118Ключові слова:
граматична іншомовна компетентність, методи навчання, мовленнєве середовищеАнотація
У статті розглянуто роль пісенного матеріалу в формуванні граматичної іншомовної компетентності учнів початкової школи на уроках англійської мови. Сформульовано особливості вивчення граматичного матеріалу цільовою віковою групою, а також визначено базові принципи навчання іноземної мови. Стаття містить аналіз найпоширеніших методів навчання та виокремлює найбільш продуктивні у роботі з учнями початкової школи.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Опубліковано
2024-02-06
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗА ДОПОМОГОЮ ПІСЕННОГО МАТЕРІАЛУ. (2024). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 822, 106-118. https://doi.org/10.31861/gph2020.822.106-118