ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ СИСТЕМНО- ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.31861/gph2020.822.96-105Ключові слова:
дидактичні принципи, системний підхід, діяльнісний підхід, системно-діяльнісний підхід в навчанні, професійна підготовка вчителя, інтерактивне навчанняАнотація
У статті розглядаються умови професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Автор уточнює поняття системно-діяльнісного підходу, обґрунтовує його значимість в процесі навчання. Виявлено, що системно-діяльнісний підхід надає цілісності, наукової обґрунтованості та системності професійній підготовці майбутнього педагога. Самостійного, відповідального фахівця, спроможного відповідати вимогам часу можна підготувати лише в умовах відкритої освітньої системи, адже відкрита система постійно взаємодіє з навколишнім середовищем, джерело її існування лежить поза її межами.
Автор також аналізує вплив інтерактивних методів на результативність навчання. Доведено, що інтерактивне навчання в умовах системно-діяльнісного підходу сприяє підвищенню рівня мотивації студентів, опануванню способів професійної діяльності в умовах, максимально наближених до реальних, мотивації творчості у професійній діяльності.