ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ СИСТЕМНО- ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Альона Шиба Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича Автор

DOI:

https://doi.org/10.31861/gph2020.822.96-105

Ключові слова:

дидактичні принципи, системний підхід, діяльнісний підхід, системно-діяльнісний підхід в навчанні, професійна підготовка вчителя, інтерактивне навчання

Анотація

У статті розглядаються умови професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Автор уточнює поняття системно-діяльнісного підходу, обґрунтовує його значимість в процесі навчання. Виявлено, що системно-діяльнісний підхід надає цілісності, наукової обґрунтованості та системності професійній підготовці майбутнього педагога. Самостійного, відповідального фахівця, спроможного відповідати вимогам часу можна підготувати лише в умовах відкритої освітньої системи, адже відкрита система постійно взаємодіє з навколишнім середовищем, джерело її існування лежить поза її межами.

Автор також аналізує вплив інтерактивних методів на результативність навчання. Доведено, що інтерактивне навчання в умовах системно-діяльнісного підходу сприяє підвищенню рівня мотивації студентів, опануванню способів професійної діяльності в умовах, максимально наближених до реальних, мотивації творчості у професійній діяльності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження


Переглядів анотації: 103

Опубліковано

2024-02-06

Як цитувати

ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ СИСТЕМНО- ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ. (2024). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 822, 96-105. https://doi.org/10.31861/gph2020.822.96-105

Схожі статті

1-10 з 73

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.