ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ УСНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Олеся Мусурівська Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича Автор
  • Анастасія Косован Автор

DOI:

https://doi.org/10.31861/gph2020.822.74-84

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, ІКТ, усне мовлення, Інтернет

Анотація

Встатті розглянуто основні аспекти використання інформаційно- комунікаційних технологій як засобів розвитку усного мовлення на уроках англійської мови в старшій школі. Висвітлено особливості розвитку усного мовлення на завершальному етапі шкільної освіти та форми використання інформаційно-комунікаційних технологій.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження


Переглядів анотації: 152

Опубліковано

2024-02-06

Як цитувати

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ УСНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. (2024). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія: Германська філологія, 822, 74-84. https://doi.org/10.31861/gph2020.822.74-84

Схожі статті

81-83 з 83

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.